Dołącz do nas

Co chcesz znaleźć?

E-BIKE

Haibike HYBE CF 11 (2025) – bezkompromisowa wydajność dla każdego

Gdy rodzi się coś nowego, zazwyczaj wypływa to na styku działania kilku osób, siedzących w jednym miejscu i mówiących coś w stylu „ej, a zróbmy to tak…”. Tak powstał, chociażby heavy metal – i choć uważano go za sezon, trwa dobre sześć dekad. W Haibike zdaje się, mają podobne podejście – ich nowiutki Hybe to przesunięcie kompromisów trochę dalej. O te kilka decydujących centymetrów, o kilka gram karbonu, o ten gram oleju w amortyzatorach. Wydaje się niewiele – ale jednocześnie to wystarczająca odległość, by stworzyć różnicę. I dlatego Hybe jest tak ciekawy.

Rower elektryczny Haibike HYBE CF 11 (2025)

To rower w klasie ultra. Nie chce mieć konkurencji i robi wszystko, by jej nie mieć – tak wagą, jak silnikiem, jak zastosowanym zawieszeniem i radykalną konstrukcją ramy. Haibike chce wszystko napisać na nowo. Z jakim skutkiem? Przekonajmy się. Zapraszamy – poznajcie nowy, zdecydowanie ciekawy rower elektryczny Haibike HYBE CF 11 2025. Bezkompromisowy rower dla każdego, kto chce być bezkompromisowy.

Co nowego zaprezentował Haibike w modelu HYBE CF 11 na rok 2025?

Za sprawą modelu Adventr 10 Haibike rower elektryczny napisał niemal na nowo, gdy nikt nie spodziewał się jakiejś rewolucji. Haibike Hybe z nowym designem jest mniej radykalny, ale rozpycha się w swojej półce bardzo silnie, mając w ręku kilka poważnych atutów. Przede wszystkim to całkiem nowe podejście do zawieszenia, będące startem nowej linii Power Sports. Mamy tu potężny skok 170 mm, który sam w sobie nie jest sensacyjny, ale sposób, w jaki rama realizuje amortyzowanie – już tak. Pierwszy rzut oka wystarczy, by znaleźć mocowanie dumpera na górnej strukturze ramy. Przeniesienie skoku daje złudzenie, że rower jest hardtailem, dopóki się nie ugnie, a całość jest fenomenalnie czysta – taki design to efekt długiej pracy i wymagających testów. Dołóżmy do tego nowe, topowe hamulce i osprzęt SRAM, oraz konfigurację typu mullet. Oto nowy zabójca downhillowych szlaków i tras enduro. Haibike Hybe z nowym silnikiem to może nie jest wielki gamechanger – ale na pewno bardzo zatrzęsie światem eMTB.

Zobacz również: Haibike AllTrail Low 2025 – eMTB z niską ramą? Tego rynek jeszcze nie widział!

Spójrzmy raz jeszcze na nowy silnik Boscha – odwrócony Bosch 5 generacji

Sercem wspomagania tej bestii jest nowy silnik Boscha. Nowy, choć nam już dobrze znany, bo pojawił się już w kilku świetnych modelach. Bosch Performance CX to jedno z topowych rozwiązań na rynku rowerów elektrycznych i korzystanie z jego potężnej mocy, cichej pracy i kultury obsługi wyznacza pewien standard. Mamy tu aż 85 niutonometrów momentu obrotowego, silnik inteligentnie dobiera moc do sytuacji, odbierając nam konieczność kontrolowania parametrów poza kierunkiem i ewentualnie stanem baterii. Intube ma 800 Wh, jest to naturalny następca, standardowych obecnie pojemności 650-750Wh i odwrotu od tej tendencji nie ma. Haibike Hybe z Bosch to doskonałe małżeństwo.

Silnik Performance CX ma wysoką kulturę pracy. Jest cichy, elastyczny, doskonale wykonany i sprawny. Sterowanie przekazujemy do niego za sprawą systemu Bosch System Controller i sterownika Mini Remote. Ponieważ przy CX Bosch zmniejszył wagę i wymiary, w Hybe 11 idealnie wpasował się w karbonową ramę. Dzięki zastosowaniu tej jednostki wygląd roweru, jego ogólny design nie da się z niczym pomylić. Maszyna nie udaje klasycznego roweru, ale sprawnie ucieka od skojarzeń z ociężałością. Integrated System Controller, czyli system kontrolowania poziomu naładowania znajdziemy w górnej części ramy, Haibike Hybe z nowym akumulatorem deklaruje potężny zasięg 150 km. Silnik wspomaga też chodzenie do prędkości 6 km/h, czyli pracę bez pedałowania. Do baterii dostępny jest oczywiście Range Extender ale duża pojemność pozwala jeździć bez niego.



Specyfikacja – Haibike HYBE CF 11 2025

Nowy Hybe jest rowerem w klasie top. Nie zamierza oddawać pola żadnemu innemu jednośladowi w swojej kategorii. Choć środki, jakimi się posługuje, są nam znane. Rzecz tkwi w ich doskonałej kompozycji. Przyjrzyjmy się bliżej specyfikacji tego wyrafinowanego roweru elektrycznego. Zwłaszcza że fabrycznie stosuje on komponenty innego producenta spoza obszaru uznawanego ogólnie za top – niemieckiego XLC, który nie raz pozytywnie nas zaskoczył. Oto szersza specyfikacja Hybe CF 11.

Specyfikacja
Obciążenie maksymalne135 kg
Waga23,35 kg
Koła27,5'' + 29''
OponyContinental Kryptotal-Fr, Enduro Soft, ETRTO: 60-622
KorbaHaibike Components The Crank ++
PedałyXLC VPE-527
Amortyzator przedniRockshox ZEB Ultimate Fork 3.1 RC2, skok 170 mm
Amortyzator tylnyRockshox Super Deluxe Ultimate, 230x65mm, skok 170 mm
KasetaSram XS-1275 GX Eagle T-Type, XD
ŁańcuchSram Chain GX Eagle T-Type 12s
Przerzutka tylnaSram GX Eagle AXS T-Type 12s
ManetkaSram Triggershift AXS Pod Controller
HamulceSram Maven, hydrauliczne 200 mm tył i 220 mm przód
KierownicaRace Face Era Carbon, gripy: XLC GR-S34 VP MTB Grips
SiodełkoPrologo Proxim W450 Performance
SztycaRockshox Dropperpost Reverb AXS, skok 125 mm

Geometria – Haibike GYBE CF 11 2025

Rower Hybe CF 11 przyciąga wzrok i często w salonach rowerowych służy jako przysłowiowy magnes dla klientów. Jego lekka, fantastyczna linia daleka od typowych masywnych rowerów eMTB, świetnie zaprojektowany tylny trójkąt i układ typu mullet jest cały czas ukryty w ogólnej, dobrze zaprojektowanej kompozycji. Haibike Hybe z ramą z karbonu to z pewnością doskonały rower.

Oto dane dotyczące geometrii tego roweru elektrycznego.

SMLXL
Długość rury podsiodłowej (mm)400430460460
Długość górnej rury (mm)558592625657
Długość główki ramy (mm)110120130140
Kąt nachylenia rury podsiodłowej (stopień) 78.17877.977.9
Kąt główki ramy (stopień)65656565
Wysokość ramy (stack) (mm)630639648657
Wysięg ramy (reach) (mm)425456486516
Opuszczenie BB (mm)400410425445
Rozstaw osi (mm)400410425445

Dostępne warianty do kupienia

Dane producenta dają nam kilka modeli Hybe do kupienia. W tym bliźniaczo podobny Hybe 11, który różni się detalami i silnikiem Boscha, w którym usunięto rozwinięcie Race Edition, ale kompletnie nie wpływa to na cenę. Możemy jednak wybrać wersję Hybe 10,5 – ta będzie mieć silnik Yamahy, identyczny osprzęt i cenę o siedem tysięcy złotych niższą. Z kolei najtańszy z rodziny będzie CF 9 – ten dostaniemy za dziesięć tysięcy mniej niż za topową wersję CF11. Ogólnie Hybe to rower mający bardzo topowe aspiracje – a taki rower będzie bezkompromisowy także dla ceny.

Dla kogo jest przeznaczony nowy Haibike HYBE CF 11 2025

To ewidentnie fantastyczny eFully – ma genialnie skrojoną całość, zarówno pod względem osprzętu jak i wykonania. Świetnie nada się na wszelkie trasy enduro, do zaawansowanego eMTB gdzie potężny skok, mała waga i genialne zawieszenie będą remedium na największe trudności. Jest to rower niezwykle przygodowy i zachęcający do pokonywania ograniczeń. Drogi, ale świetnie zrobiony. Zadowoli wszystkich parających się downhillem i enduro, dając świetną moc na podjazdach, potężny zasięg (150 km!), rewelacyjny nowy silnik o wysokiej kulturze pracy i momencie obrotowym. Szereg zalet, za który warto zapłacić.

Może Cię zainteresować: Bosch zaprezentował 5 generację silnika z serii Performance Line CX

Haibike Hybe CF 11 – geniusz eFully

Wśród topowych rowerów elektrycznych do eMTB walka trwa w najlepsze i bardzo dobrze – korzystamy na tym my, klienci. Którzy często muszą wydawać pieniądze bardzo rozsądnie. Haibike pokazuje nowym CF 11, że zadba o nas tak pod względem emocji i radości z jazdy, jak i kiedy dokonujemy dobrej inwestycji finansowej. Dużej, bo sięgającej 44 tysięcy złotych. Udowadnia też, że spełnione marzenia nie mają ceny. Nawet takiej. Zatem – warto!


O marce Haibike

Haibike to niemiecka marka rowerów, która od ponad 25 lat wyznacza standardy w dziedzinie kolarstwa. Znana przede wszystkim z innowacyjnych rowerów elektrycznych, Haibike łączy zaawansowaną technologię z nowoczesnym designem, oferując modele idealne zarówno dla miłośników górskich szlaków, jak i miejskich przejażdżek. Dzięki połączeniu precyzyjnego niemieckiego rzemiosła z pasją do sportów rowerowych, marka zdobyła uznanie na całym świecie, stając się symbolem jakości, trwałości i najwyższej wydajności.

Oficjalna strona: haibike.com

Media: Facebook, Instagram, YouTube


Reklama rowerów elektrycznych w Rowertour.com
Reklama rowerów elektrycznych w Rowertour.com wersja mobilna
Kliknij, aby skomentować

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz również

Części

Solidna opona rowerowa to podstawa udanej, efektywnej jazdy na rowerze. Ogumienie jest odpowiedzialne za opory toczenia, przyczepność, łatwość zmiany kierunku i komfort jazdy. W...

Porady

Pojawienie się na masową skalę roweru elektrycznego w przestrzeni ruchu drogowego zrodziło pytanie o konieczność jego ubezpieczenia. Całkiem słuszne. Mamy kilka powodów, by to...

Porady

W dobie upowszechniania się napędu elektrycznego pojawiła się zagwozdka – wybór między rowerem elektrycznym a hulajnogą elektryczną zaczął przybierać na znaczeniu zwłaszcza w warunkach...

Porady

Od kiedy silnik elektryczny zawitał do konstrukcji roweru, nurtujące stało się pytanie o możliwość odzyskiwania energii elektrycznej, którą pożytkujemy podczas jazdy. Przecież pojazd się...

E-Bikers.pl to kompleksowy blog poświęcony wszystkim miłośnikom rowerów elektrycznych i nowoczesnej mobilności. Znajdziesz u nas najnowsze informacje, porady i recenzje dotyczące rowerów elektrycznych, ale również akcesoriów i elektroniki. Nasz portal to idealne miejsce zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych użytkowników e-bike'ów, którzy chcą być na bieżąco z trendami oraz nowościami na rynku. Blog jest nie tylko skarbnicą wiedzy dla e-bikerów, ale także przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą dołączyć do rosnącej społeczności rowerzystów elektrycznych.

Copyright © 2025 e-bikers.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.